Українська (Україна)

English (United Kingdom)

Русский (Россия)

Бакалавр - Маркетинг

Завантажити освітню програму спеціальності (.pdf)

Кваліфікація, що присвоюється:

Бакалавр зі спеціальності «Маркетинг»

Рівень кваліфікації:

Бакалавр

Спеціальні вимоги до зарахування:

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

Профіль програми:

Сучасний маркетинг – це не лише інструмент досягнення успіху підприємцем, це запорука формування задоволеного споживача, що, в свою чергу дозволить тому ж таки підприємцю, бути успішним на ринку тривалий час. Маркетинг – це соціальний і управлінський процес, спрямований на задоволення потреб як окремих індивідів, так і груп, через створення, пропозицію та обмін товарів.

Здобувши освіту з маркетингу, випускники володіють набором знань, які дозволяють їм вміти:

  • органiзовувати i проводити маркетингові дослiдження;
  • брати участь в опрацюванні маркетингової стратегії;
  • брати участь у підготовці бізнес-планів;
  • органiзовувати та планувати збутову дiяльность;
  • проводити моніторинг та аналіз діяльності конкурентів;
  • розробляти новий товар та аналiзувати життєвий цикл товарiв;
  • органiзовувати та планувати рекламну дiяльність;
  • стимулювати збут та проводити пропаганду;
  • брати участь у складанні аналітичних звітів за результатами діяльності підприємства та його підрозділів;
  • забезпечувати технiчне (сервiсне) обслуговування проданої продукцiї;
  • розробляти органiзацiйну структуру служби маркетингу;
  • розробляти перспективні та поточні плани маркетингової діяльності;
  • планувати розвиток організації в напрямі підвищення її конкурентоспроможності;
  • організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства;
  • здiйснювати сегментування ринкiв за рiзноманiтними критерiями (споживачами, конкурентами, параметрами товарiв);
  • забезпечувати встановлення та підтримання взаємовідносин ділового партнерства із суб’єктами ринку;
  • розробляти пропозиції щодо формування і вдосконалення товарної, цінової, збутової політики підприємств з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів;
  • організовувати роботу виставок, ярмарок та інших заходів просування продукції на ринку;
  • здійснювати підтримання сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі.

Отримавши кваліфікацію бакалавр з маркетингу, можуть займати посади:

  • Комерсант
  • Менеджер (управитель) з логістики
  • Менеджер (управитель) з постачання
  • Менеджер (управитель) зі збуту
  • Економіст зі збуту
  • Консультант з ефективності підприємництва
  • Консультант з маркетингу
  • Рекламіст
  • Фахівець з методів розширення ринку збуту
  • Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою
  • Фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку
  • Економіст з договірних та претензійних робіт
  • Економіст з матеріально-технічного постачання
  • Економіст з планування
  • Консультант з економічних питань
  • Оглядач з економічних питань
  • Технік з планування
  • Технік стандартизації
  • Брокер
  • Дилер
  • Маклер
  • Торговець
  • Торговець комерційний
  • Торговець промисловий
  • Торговець роз’їзний
  • Торговець технічний
  • Товарознавець
  • Торговельний брокер (маклер)
  • Помічник керівника підприємства (установи, організації)
  • Організатори діловодства

Доступ до подальшого навчання:

Зарахування на конкурсних засадах на навчання для здобуття ступіня магістра (075 - «Маркетинг»).

Форма навчання: денна, заочна