Українська (Україна)

English (United Kingdom)

Русский (Россия)

Хартія взаємовідносин

Ціль

  • Ціль даної Хартії – визначити засновані на взаємних зобов'язаннях відносини студентів, з одного боку, і викладачів і співробітників інституту, з іншого.
  •  Хартія доповнює основи відносин сторін, погоджені Договором про цільову підготовку фахівця.
  •  Передбачається, що Хартія буде удосконалюватися з урахуванням змін, що відбуватимуться.

 Студенти можуть розраховувати на:

      •  Рівне з іншими до себе відношення з боку викладачів і співробітників, не залежно від віку, статі, національності.
      • Можливість контролювати правильність записів у заліковій книжці й Академічній довідці у випадку переведення зі спеціальності на спеціальність або в інший вуз.
      • Своєчасне і повне ознайомлення їх з діючими правилами навчання і поведінки в інституті.
        Наявність у бібліотеці необхідної навчальної, наукової, довідкової літератури, періодичних видань, а також інформації на електронних носіях.
      • Вільний доступ до наявній у бібліотеці літературі, іншим джерелам інформації і навчання студентів користуванню її ресурсами.
      • Можливість доступу до комп'ютерних ресурсів, як під час навчальних занять, так і під час самостійної роботи.
      • Приступність викладача в навчальний і у позанавчаьний час.
      • Чіткий виклад викладачам цілей і завдань на початку вивчення кожної навчальної дисципліни.
      • Наявність на початку кожного семестру розкладу, що включає графік видачі і здачі всіх навчальних завдань; чіткий виклад можливих наслідків несвоєчасного виконання навчальних завдань.
      • Чітке пояснення вимог до кожного виду навчальних занять і критеріїв їхньої оцінки.
      • Своєчасну перевірку і повернення навчальних завдань студентів.
      • Принаймні, одну особисту зустріч у семестрі з куратором, ініціатором якої був би він сам.
      • Допомогу у виборі місця проходження практики.
      • Спілкування з викладачами на регулярній основі через Координаційну раду викладачів і студентів.
      • Можливість незалежного висування представників курсу для участі в роботі Координаційної ради; можливість вільно викладати погляди студентів з питань навчального процесу на його засіданнях.
      • Одержання інформації від керівництва інституту, факультету усно, через дошку оголошень, електронну пошту. 

 Викладачі і співробітники можуть розраховувати на:

      • Своєчасне, якісне і самостійне виконання студентами усіх видів навчальних завдань, передбачених навчальними планами і програмами.
      • Творчий підхід студентів в оволодінні знаннями, уміннями і навичками по обраній спеціальності.
        Гарантії студентів, що своєю поведінкою вони будуть сприяти дотриманню рівних прав і не допускати дискримінації якого-небудь студента або викладача по національній або статевій ознаках, інвалідності або вікові.
      • Відповідальний підхід представників студентів до з'ясування думки ВСІХ студентів, що передує викладові консолідованої думки на засіданні Координаційної ради.
      • Самостійне ознайомлення студентів із всіма інститутськими правилами, включаючи ТБ, охорону здоров'я, і їхнє неухильне виконання.
      • Надання студентом своєму особистому кураторові інформації про його поточну успішність.
      • Своєчасне реагування студентів на повідомлення, накази і вказівки, що виходять від керівництва інституту і факультету.
      • Відвідування студентами ВСІХ навчальних занять за розкладом.
      • Виконання студентами вимог викладачів до поведінку під час проведення навчальних занять.
      • Відвідування студентами всіх індивідуальних консультацій, що організовуються для підвищення якості підготовки фахівців.
      • Повну відповідальність студентів за наслідки своїх вчинків.
      • Вираження студентами тільки конструктивної критики у відношенні Інституту і забезпечення навчального процесу.
      • Активна участь студентів у процесі навчання і виконання необхідної індивідуальної роботи у позанавчальний час, з огляду на, що на вивчення кожної дисципліни до 50% від загальної кількості годин приділяється на самостійну роботу студентів.
      • Своєчасне звертання студентів до особистого куратора або будь-якого викладача за допомогою у випадку виникнення яких-небудь труднощів.
      • Сприяння студентів створенню сприятливих умов навчання, що враховують права інших учасників навчального процесу.
      • Вимогливе ставлення студентів до себе, адекватне очікуваному від інших.